torsdag 8. desember 2011

What's the point?

Jeg er dårlig til å lese andres blogger, men noen kan man rett og slett ikke unngå å "se"/legge merke til. Jeg tenker på pupper! Nå har jeg ikke for vane å gå rundt å tenke på pupper, så frem til fall de ikke er mine egne. Men, noen ganger kan med rett og slett ikke la være å ta en titt. Ja, på andres mener jeg. De skriker mot deg i rent hysteri: "Se på meg, se på meg." Så gjør man det man blir oppfordret til, og så ser man på sine egne etter på. Hmmmm....dette kan jo ikke stemme, slik ser da ikke mine ut? De kan da ikke være ekte? Og, i 80 % av tilfellene (mulig dette var å ta i litt for mye) så er de faktisk ikke det.
Nå var det ikke meningen at dette skulle bli et "puppe-innlegg". La meg heller komme frem til det som egentlig er poenget mitt. Ok da, tilbake til pupper, bare en liten stund til. Da jeg opprettet bloggen min så tenkte jeg nøye igjennom hva som skulle være mitt tema. Mange har jo faktisk pupper som tema. Jeg mener, bilder av sine egne på nett. Gjerne også resten av kroppen i tillegg. Dette fordi noen faktisk lever av å vise den frem, andre fordi de er stokk dumme i hodet. (spør du meg) Jeg var aldri inne på tema "pupp". Rett og slett fordi mine ikke er fylt til randen av silikon. Ergo: hvem tar seg bryet med å kikke på en vanlig B-cup? Nei, skal du blogge om pupper så bør de minst være en stor D. I alle fall hva illustrasjon angår. Jeg kunne jo selvsagt skrytt på meg en D-cup, men det vil være som å si man er 29, når man egentlig er nærmere 40. Totalt bortkastet, og lite troverdig.

Hva er det egentlig som får oss jenter til å legge ut bilder av puppene våre på nettet? Nå skal jeg ikke dra alle over en kam, men mange gjør det jo, frivillig eller den litt mer ufrivillig varianten. Gjerne i samsvar med alkohol, kombinert med en kveld på byen. Krydrer man med litt Facebook og dårlig humor, så har du ca. halvparten av bildene til halvparten av vennene mine på den nevnte sosiale kanalen. Hvorfor følger det forresten ikke med alko-lås på mobiltelefoner?

Poenget mitt er, om jeg nå ikke er en trippel D, om jeg bare er blant den "kjedelig" normalen, så er jeg glad at jeg har begge puppene mine i behold. Men jeg trenger da for helvete ikke å legge dem ut på nettet av den grunn!!! Til de av dere som synes dette bør bli en olympisk gren, så ønsker jeg fortsatt lykke til med oppgaven. Men, burde ikke silikon da stilles i samme gate som doping?

Om jeg er sjalu? Visst pokker er jeg det! Selvsagt ville også jeg hatt en guddommelig kropp, pupper som spratt ut av blusen og som laget totalt bilkaos på E6 fordi bildet av meg, i form av en H&M-plakat, blendet alle i begge kjøreretninger. Nå er det en gang ikke sånn og jeg må ta til takke med det jeg har fått. Fått, ja....bedt om: NEI! Hvis du skulle ha forandret på en ting ved deg selv, hva ville det ha vært? Personlig hadde jeg bedt om å bli skrudd helt fra hverandre og satt sammen igjen, denne gang slik at alle delene hadde passet sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar